პრობლემის აღწერა:
·
მოსწავლეები
უშუალოდ არ იცნობენ კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებს, რომლის შესახებაც გარკვეულ თეორიულ
ცოდნას ფლობენ.
·
ფინანსური
სიდუხჭირიდან გამომდინარე არ აქვთ შესაძლებლობა ხშირად მოაწყონ გასვლითი ღონისძიებები.
·
აუცილებელია,მოსწავლეებმა
განიმტკიცონ თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი და აიმაღლონ დამოუკიდებლად
მუშაობის უნარ- ჩვევები.
პროექტის მიზანი:
მოსწავლეები მოიძიებენ დამოუკიდებლად ინფორმაციას, მოინახულებენ
შიდა ქართლის კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებს და ერთმანეთს შეადარებენ თეორიული და
ემპირიული გზით მიღებულ ცოდნას.
პროექტის მონაწილენი:
I-VIII კლასის
მოსწავლეები, პედაგოგები და მშობლები.
პროექტის აქტივობები/დრო:
მოსწავლეები დამოუკიდებლად მოიძიებენ ინფორმაციას კულტურული
მემკვიდრეობის ძეგლების შესახებ, გამოიყენებენ ინტერნეტსა და ლიტერატურას./ მაისის დასაწყისი /
მოგვარდება ექსკურსიის საორგანიზაციო მხარე, მოძიებული
იქნება ფინანსები./მაისის დასაწყისი/.
მოსწავლეები მოინახულებენ შიდა ქართლის კულტურული მემკვიდრეობის
ძეგლებს./მაისის მეორე ნახევარი/.
მოხდება პროექტის შეჯამება/მაისის მეორე ნახევარი/.
პროექტის ვადები/საერთო ხანგრძლივობა:
4 კვირა.
კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან:
კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან:
საზ. მეც.V-VI.
2. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას
ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა
საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- ადარებს
სხვადასხვა საშუალებით გადმოცემულ ინფორმაციას რაიმე ნიშნით .
- ახდენს სხვადასხვა საშუალებებიდან მოპოვებული
ინფორმაციის კლასიფიცირებას;
საზ.მეც.V-VI.22. მოსწავლეს შეუძლია
აღწეროს
საქართველოს მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები და
განიხილოს შესაბამისი მიზეზები.
· აღწერს თავის მშობლიურ
კუთხეში მდებარე ხუროთმოძღვრულ ძეგლს (ძეგლებს);
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ჩამოთვლის ცივილიზაციის ძირითად
მახასიათებლებს;
·
სახელმძღვანელოში არსებული
და დამატებით მოძიებული მასალის საშუალებით ადარებს არქიტექტურის, მხატვრობისა და ლიტერატურის
უმთავრეს ნიმუშებს;
ისტ.VIII.16. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს მსოფლიო კულტურის შედევრები.
ისტ.VIII.16. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს მსოფლიო კულტურის შედევრები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ჩამოთვლის მსოფლიო არქიტექტურის ღირსშესანიშნავ ძეგლებს.
აჯგუფებს მათ ისტორიული ეპოქების მიხედვით. მსჯელობს მათი შექმნის ისტორიაზე;
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსალოდნელი შედეგები:
·
მოსწავლეები გაეცნობიან შიდა ქართლის კულტურული მემკვიდრეობის
ძეგლებს.
·
პრაქტიკაში გამოიყენებენ თეორიულად მიღებულ ცოდნას.
·
განამტკიცებენ ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების უნარ-
ჩვევებს
·
ისწავლიან დამოუკიდებლად უშაობას.
პროექტის ხელმძღვანელი:
ლაშის საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი ეთერ ლომსაძე
პროექტის ხელმძღვანლის საკონტაქტო მონაცემები: eterilomsadze@gmail.com
T- 577348152
No comments:
Post a Comment